Fujifilm FinePix F750EXR rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix F750EXR rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JimZ 22-10-2013

Deze gekocht als opvolger van mijn F80, dit was een van de eerstecamera's met de EXR chip. De EXR stand van de F80 gebruikte ik nooit omdat dit gewoon niet goed werkte, vaak werd de verkeerde modus gekozen.

Dit is bij de 750 sterk verbeterd, prachtige foto's onder vrijwel alle omstandigheden. En mocht dit niet voldoen, dan kun je de automaat gebruiken of zelfs handmatig instellen. Flitser klapt voortaan uit de camera. Iets waar ik op voorhand al een beetje huiverig voor was (oogt vrij fragiel). Niet onterecht, want na een week bleek de flitser niet meer in te klappen. Dit is echter wel vakkundig gerepareerd dus ik hoop dat dat nu goed blijft werken. Foto's maken met flits laat wel een erg mooi resultaat zien, veel beter dan dat de flitser in de camera gebouwd zit.

Zeer tevreden over de aankoop.